MyYearOfTravel 2018

Anul 2018 a insemnat pentru mine o schimbare a prioritatilor in alegerea calatoriilor. Am incercat sa petrec mai mult timp cu familia si sa calatorim impreuna si ma bucur ca am reusit acest lucru.

Am facut o recapitulare a calatoriilor in afara tarii, nu am inclus aici vacantele in Romania. In general, in ultimii ani am avut intre 70 si 76 de zile petrecute in calatorii in afara tarii. In total in 2018 am calatorit 82 de zile, este primul an …

O zi in Stuttgart

Vacanta noastra de 01 Mai avea ca destinatie principala Europa Park, insa ne-am gandit sa includem si cateva zile in Franta. Am ales sa zburam la Stuttgart cu Blue Air si din aeroport sa inchiriem o masina pentru intreaga vacanta. A fost prima noastra experienta cu rent-a-car si totul a decurs perfect. Am rezervat la Avis o masina de clasa mai mare si am primit un Ford Kuga nou, atat de modern incat am spus ca este OZN fata de Renault-ul nostru d…

Cu “Gasca sacra” la ski in Tusnad

Profitand de minivacanta de “Ziua Unirii” ne-am gandit sa facem un weekend prelungit la ski cu copii. In urma cu 2 ani am mers tot in aceasta scurta vacanta de “Ziua Unirii” prima data la ski cu baietii, iar acum am facut planuri impreuna cu prietenii nostri din “gasca sacra”. Prima iesire iarna pentru grupul nostru si alegerea a fost Hotel O3Zone din Tusnad.

De ce Tusnad ?

Am cautat o locatie potrivita pentru ski, mai putin aglomerata si cu…

Lista mea de hoteluri

Boutique Hotel
Luxury Hotel

De-a lungul anilor am stat in sute de hoteluri in călătoriile mele. Au fost hoteluri superluxoase precum Four Seasons in Bali, The Palace of the Lost City in Sun City, Africa de Sud sau Palazzo in Las Vegas ca sa numesc doar 3 care imi vin in minte, am stat in multe hoteluri boutique in Europa sau Asia, am experimentat cateva lodge-uri de safari in Tanzania sau m-am bucurat de ospitalitatea unor mici pensiuni prin România. Trec anii si este norma…

Baneasa Race Spring Edition – 2018

Am decis sa particip la aceasta cursa destul de tarziu, incluzand-o in programul de pregatire pentru Madrid Maraton. In loc de un long run prin parc m-am gandit ca e mai bine sa fac un semimaraton in padurea Baneasa la care insa sa alerg la ritm de maraton si sa fac si cativa kilometri in plus. Alergarea in padure este mai solicitanta decat pe sosea, deci efortul era mai mare decat un semimaraton prin Herastrau sau IOR, iar ideea de a alerga sing…

Bucharest 10KM & Family Run 2018

01 Aprilie 2018. Prima mea cursa din sezonul 2018. Incep anul ca si in 2017 cu o cursa de 10 km. Anul trecut alergam Bucharest International 10K la doar cateva zile dupa lunga mea calatorie de o luna in Asia si reuseam un timp de 47.38. Din nou luna Martie a fost una in care am calatorit, avand doar 89 de km alergati intreaga luna, este adevarat insa ca multi dintre acestia prin peisajele superbe din Hawaii si San Francisco.

Initial planul era s…

Hotel Tamarind Village Chiang Mai

Boutique Hotel

In Chiang Mai sunt cateva hoteluri superbe, unele dintre ele pot sa fie incluse printre cele mai frumoase din intreaga Thailanda. Printre acestea stiam ca se afla si Hotel Tamarind Village si cand am primit invitatia la Asean Travel Forum Chaing Mai 2018 m-am gandit ca este o excelenta ocazie sa stau in acest hotel pentru cateva nopti. Cum nu se afla pe lista hotelurile partenere pentru ATF am decis sa vin mai devreme in Chiang Mai ca sa am timp …

Ciucasx3 – Primul meu maraton montan

Dau sa intru in padure din nou dar nu vad marcajul. Ma uit in toate partile si observ voluntarii facandu-mi semn sa vin la ultimul punct de hidratare. “Mai sunt 4,4 km de aici, numai coborare” imi spune una dintre voluntare si asta vad scris si pe afisul pus pe gardul de langa cabana Silva. Decid sa iau ultimul gel, al treilea, beau niste apa rece si o iau la fuga in jos prin padure. Au urmat 4 km jumatate superbi in care m-am simtit minunat, des…

Maratonul Bucuresti 2015 – Cursa de semimaraton

De cand am inceput sa alerg, am 2 date in calendar obligatorii. Este vorba de zilele cand se organizeaza Semimaratonul Bucuresti in Mai si Maratonul Bucuresti in Octombrie. Nu vrea sa le ratez si sper sa pot sa particip in fiecare an si imi doresc ca cele doua evenimente sa creasca in fiecare an. Eu m-am simtit de fiecare data excelent, imi place atmosfera din jurul lor desi este cu mult sub nivelul altor maratoane de strada organizate …